Betaalmethode:

Ideal: Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Met iDEAL kunt u eenvoudig uw aankoop betalen door middel van het internetbankieren van uw eigen bank. iDEAL is eenvoudig en veilig, u rekent snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank.

Bezorging:

Wat zijn de bezorgkosten? 
- Nederland: afhankelijk van de bestelling: € 2,50 of € 6,60. 
- Overige landen: bezorgkosten op aanvraag. 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Nee, het is niet mogelijk om uw bestelling af te halen.

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten afleveren?
Het is mogelijk om een afwijkend afleveradres op te geven, dit kunt u doen tijdens het afronden van uw bestelling. Is er geen apart afleveradres opgegeven, dan wordt de order uitgeleverd op het factuuradres.

Kan ik zelf een afleverdatum en tijd kiezen?
Nee, het is helaas niet mogelijk om zelf een afleverdatum en tijd te kiezen. 

Hoe wordt mijn bestelling afgeleverd?
De goederen worden per post of per pakketdienst bezorgd tot de eerste drempel op de begane grond, voor verder vervoer binnen uw woning dient u zelf te zorgen. 

Bestellen:

Hoe kan ik een bestelling plaatsen? 
Plaats de gewenste producten in uw winkelwagen. Klik vervolgens in uw winkelwagen op ga door naar afrekenen en doorloop de stappen. Als u de bestelling definitief heeft geplaatst ontvangt u van ons een orderbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres.

Hoe weet ik wanneer ik mijn bestelling kan verwachten? 
Bij ieder product staat de verwachte levertijd vermeld.

Kan ik ook vanuit het buitenland een bestelling doen? 
Vanuit het buitenland kunt u op dezelfde manier een bestelling plaatsen. Voor het bezorgen in het buitenland brengen wij extra bezorgkosten in rekening. Bezorgkosten op aanvraag.

Kan ik mijn bestelling achteraf nog wijzigen? 
Eventuele wijzigingen dient u binnen 2 werkdagen aan ons door te geven.

De betaling van mijn bestelling is mislukt. Wat nu?
Neem in dat geval contact met ons op via 0570-610071 of via info@rmsanitairshop.nl

Service en garantie:

Krijg ik een garantiebewijs?
Uw factuur is uw garantiebewijs. Om gebruik te maken van onze service & garantie moet u altijd beschikken over de originele factuur.

Hoelang heb ik garantie op mijn artikelen? 
U hebt recht op de wettelijke garantie. Echter sommige fabrikanten geven een langere garantie. De werkelijke garantie kan dus per artikel verschillend zijn.

Hoe meld ik beschadigingen aan producten of meld ik een service op een product? 
Wanneer u bij de levering een artikel heeft gekregen dat beschadigd is dient u dit binnen 2 werkdagen bij ons te melden. Hierna bestaat de kans dat de aanvraag wordt afgewezen met uitzondering van fabricagefouten. Wanneer u een mankement heeft aan een product verzoeken wij u een service melding te doen, wij zullen u aanvraag zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

Beschadigingen en service aanvragen kunt u melden via info@rmsanitairshop.nl

Retouren:

Wanneer kan ik een artikel retour sturen?
U dient binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling een melding te maken indien u een artikel retour wenst te sturen. Het is alleen mogelijk om een artikel retour te sturen nadat u van een ons bevestiging hierover heeft ontvangen. Daarnaast moet het artikel voldoen aan een aantal voorwaarden.  

Hoe kan ik een artikel retour sturen? 
Wanneer u een product wilt retourneren, stuur ons dan een e-mail met daarin het referentienummer van uw order, de artikelcode(s) van de te retourneren product(en) en uw bankrekeningnummer waarop het bedrag gecrediteerd mag worden. U ontvangt spoedig hierop een retourorderbevesting met hierin de gegevens die u nodig heeft om het artikel terug te kunnen sturen.

Waar kan ik een retourartikel naartoe sturen?
Dat is afhankelijk van het product, u ontvangt deze gegevens van ons doormiddel van een retourorderbevestiging.